Wednesday, March 2, 2011

:::Kontroversi::


Assalamualaikum sahabat2 sekalian..
Kali ni tak ada apa yang nak ditulis sangat melainkan nak menyatakan keadaan kurang selesa yg aku hadapi sejak dua menjak ni..

Pertamananya aku pelik sangat kenapa "follower" kat blog aku ni ramai perempuan je..ish tak boleh jadi ni..macam2 fitnah yang akan timbul nanti..
Sahabat2 muslimin yg singgah kat blog aku ni harap korang tinggalkan la jejak ye..Klik je kat "follow" tu..
Ni tak, muslimat je yang follow..huhu..kontroversi betul....

Keduanya aku pelik ada yang post kat "shoutmix" aku tu ngan komen yang boleh menimbulkan syak wasangka..Kalau tak letak link dan nama tu takpe la lagi kan..Tapi aku harap sangat2 janganla komen benda yg menimbulkan fitnah kat aku..huhu..kontroversi betul....

Yang ketiganya tadi masa aku tengah duduk study kat library sorang2, tiba2 datang dua orang sister dengan lagak manja, berdiri rapat dekat sebelah aku, lepas tu cakap dengan lemah lembut..adoyai..terkejut aku..Rupanya dia nak interview aku berkaitan dengan kos yang dia ambil. 


Bahaya tu dik oi, orang sekeliling tengok boleh jatuh air muka pakcik ni..huhu.. Yela takut orang salah paham kan..haish, kontroversi betul...

Ok lah, tu je setakat ni..chow.. ;-)


No comments:

Post a Comment