Saturday, March 12, 2011

:::Dinner oh Dinner:::


Political Science Student Association (POSSA) akan mengadakan dinner tahunan pada hari Isnin,14/03/2011, jam 8 malam di Singgahsana Hotel di Petaling Jaya dan tema untuk dinner tu ialah "classic & elegant".

Aku masih tengah confuse lagi ni nak pakai tema yang mana satu, tapi kalau ikutkan yang mudah "elegant" jela kan2..hehe.. Masalahnya pula sekarang aku tak jumpa lagi baju "kot" yang sesuai untuk dipakai.

Maklumlah, dinner setahun sekali, pakai pun mestilah nak lain daripada biasa kan....Aku dah contact segala kenalan yang aku ada, guna macam2 "cable" untuk dapatkan baju "kot" yang aku nak tu.. Tapi setakat ni baru dua orang je yang bagi respon positif..

Harap2 adalah "kot" yang sesuai untuk aku pakai nanti..Hai, rase nervous macam nak pergi kawen pulak..hehe..



No comments:

Post a Comment