Saturday, October 30, 2010

Adakah Kau Untuk Ku?

Rasa terpanggil utk tulis sesuatu malam2 ni..
Mungkin sebab stress waktu2 final exam ni, so ni salah satu cara untuk release tension.. peace.. :-D
(Pada hal belum start study apa2 pun lagi, stress apanye..hehe)



Hmm..setiap kejadian diciptakan secara berpasang-pasangan. Tak kiralah apa2 pun, semuanya ada pasangan masing2..siang malam, laut pantai termasuklah lelaki dan perempuan..

Hari ni aku berasa bahagia kerana hadirnya seseorang dalam hidup aku. Kehadirannya sebagai pengganti kepada sesuatu yg aku hilang selama ni..

Tak perlu rasanya aku mention siapakah gerangan yg aku maksudkan tu.. Cuma yg pasti aku cuba menjaga hubungan kami disamping aku cuba perbaiki diri aku sebagai persiapan utk menghadapi hari mendatang..

Aku mengharapkan dialah sebahagian dari diri aku selama ni, yang diciptakan daripada tulang rusuk kiri ku untuk sentiasa berada di sisi, dekat di hati dan menjadi teman hidup dalam mencari keredhaan-Nya.

"Ya Allah, jika Kau ciptakannya untuk ku, maka Kau permudahkanlah segala urusan kami, satukanlah hati kami dengan cara yang Kau redhai, dan peliharalah kami supaya sentiasa berada dalam rahmat Mu.."

Sesungguhnya aku sangat menyintai dia..Uhibbuki fillah~~
Semoga kau juga dapat rasa perasaan yg sama..

1 comment:

  1. Alhamdulillah... da jumpe ek?.. betul tu,manusia diciptakan berpasang-pasangan.. jangalh risau mengenai jodoh kerana jodoh mu hanya ada di 2 tempat...dunia ...dan ...akhirat.

    sekiranya tidak diketemukan di dunia.. maka pasangan yang layak adalah di akhirat kelak..

    apa yg mampu ialah berdoa dianugerahkan pasangan yang menyintai Allah..

    ReplyDelete