Tuesday, October 26, 2010

Buang Tebiat??

Sejak 2-3 hari ni aku suka sangat buang masa dengan melayan lagu, dengar radio..
Pada hal benda2 tu semua tak pernah pun jadi hobi aku.
Pelik betul..Bila ntah masa aku mula minat buat aktiviti2 macam tu..

Orang tua2 kata kalau kita tiba2 buat sesuatu yg sebelum ni kita x pernah buat, tandanya buang tebiat = nak mampos..haha..

Tapi ni sebenarnya bukanlah buang tebiat, tapi aku tambah lagi tebiat2 pelik aku..
Mana tak nye..sebelum ni kalau aku boring, aku pergi jogging dekat stadium..
Kan pelik namanye tu.. :-P
Kalau orang lain mesti dah hang out pergi KLCC ke, pergi tengok wayang ke..hehe..

Best giler kehidupan aku sekarang!
Dahla sem ni dapat sebilik dengan rumet negro hitam legam *$#*@#..
Geram betul aku..haha
Time nak tido malam2 dia buka lagu kuat2, dats y la agaknya aku mula dengan hobi2 pelik aku tu agaknya..
Tapi sebenarnye bagus jugak..At least bertambahlah sorang lagi pendengar hot fm..haha..
Tibe2 je..

Hmm..yang penting aku bukan buang tebiat.. v-cOol.. ;-)

No comments:

Post a Comment