Tuesday, October 26, 2010

Sandwish oh Sandwish..

Masa balik dari ITD lab tadi aku lalu depan warung "nescafe", atau nama baru dia "The Grill" atau pun budak2 UIA panggil "stabuck UIA"..hehe..
Apa pun nama dia bukanlah menjadi isu. Aku cuma nak beritahu salah satu menu yg ada kat situ ialah sandwish cheese..
Biasanya kalau lepak kat library aku memang akan beli sandwish  cheese tu..Rasa dia tak la sedap mana pun, cuma ok la kalau utk makan santai2, especially utk orang yg nak diet macam aku ni, ahaks! >...<
(jangan ingat aku ni gumuk ye..tapi aku cuma nak jaga makan sikit je, eheh..)

Ha, masa aku balik tadi, aku singgah la beli sandwish tu kejap dan makan kat bilik..
Aku memang menghayati betul2 rasa sandwish cheese tu..tengah tulis ni pun aku terliur..haha..
Makan punya makan, tiba2 kepala hotak bisnes aku ni dapat satu idea.
"apa kata kalau sem depan aku buat bisnes sandwish cheese pulak.." Nice...hehe..

Ala, jual kat mahalah je, bukan nak buka gerai kat sebelah "stabuck UIA" tu pun. Sebab kalau aku buka gerai sebelah gerai dia, kompem2 la sandwish aku yg laku dan pemilik "stabuck UIA" tu pun marah..haha..

Sambung cerita asal..
Hmm..selepas aku buat kira2 bajet 2011 utk menjalankan perniagaan aku tu, modal kasar sebagai permulaan yang aku perlukan ialah sebanyak RM25. Dan kebarangkalian keuntungan aku ialah kosong! haha..
Yela, sebab belum tentu ada orang nak beli lagi kan..huhu..
Yang untung perut aku ni ha..Kalau tak abis semunya disumbat dalam perut..Nak bunag takut membazir..
Nak bagi rumet aku yg negro hitam legam *&$#$*@#.. haha..
Memang tak dapatla, aku dah senarai hitam dia dah.. :-P
Taik idung masin betul aku ni kan..haha..
Pape pun padan muka dia kena maki hamun dengan aku.

Tengok, dah tukar cerita dah..Ni si negro tu punya pasal la ni..
Pasal sandwish cheese tadi tu, apa2 pun tengok dulu sem depan macam mana..
Kalau aku masih bersemangat so aku akan teruskan..
v-cOol.. ;-)

No comments:

Post a Comment