Monday, November 1, 2010

:::lonely:::

Lonely..
I'm so lonely..
I've nobody..
Lalalala.. :-p

Saje2 je nak tulis ni..
Hari ni niat nak pergi library, tapi mood study hilang secara tiba2..
Maybe sebab aku tak ada teman kot kat library tu..

Kepada yg perasan tu, amekla initiative utk teman aku..haha
My first paper for final exam is on dis Saturday..
Orang lain semua dah start lama dah, aku je belum start apa2 lagi..gua excited nak exam ni! huhu


Hmm..tiba2 rasa sunyi..kenapa ek?
Rasa macam down..I need someone to motivate me..
Kenapa semua orang berubah secara tiba2?
I cannot adapt with de sudden change..Help me!!!


Haha..aku sudah gila.. :-p
Tak la..gurau je..Cuma nak kan perhatian lebih je..
So, dengar sini semua orang kampung..
Sila bagi perhatian yang secukupnya dan kalau boleh perhatian yg lebih kat aku..Paham?
Nice shot... v-cOol.. :-)

No comments:

Post a Comment