Wednesday, November 3, 2010

:::Jodoh Kita Tak Panjang:::


Malam tadi, 3 November 2010, aku tak berapa nak cOol sangat. Malam tadi merupakan antara malam yang aku rasa down giler, sedih giler, frust, lost of direction..bla bla bla..

Memang jenis aku macam ni kot..dari dulu lagi..cuai..careless and whatever..
Aku hilang pendrive kesayangan aku untuk kali yang keberapa nath, aku pun tak pasti..
Yang pastinya dah banyak kali aku hilang pendrive..bukan sebab orang curi, tapi aku yang tertinggal kat mana2 je..

Malam tadi perkara serupa berlaku..Aku tertinggal my "baby" kat ITD lab, aroud 8.30 pm la..
Dah lepas tu aku pun pergi library sampaila pukul 10 pm..
Masa nak balik dari library baru aku teringat yang my "baby" tu tertinggal kat ITD lab pukul 8.30 pm tadi..huhu
Aku pun bergegas pergi ITD lab semula dan seperti yang dijangkakan, my "baby" dah dikebas orang..
Dalam tu banyak fail2 yang penting, gambar2 kenangan.. :-(

Harap2 sapa yang terjumpa my "baby" tu, bolehla pulangkan semula kat aku..



No comments:

Post a Comment