Tuesday, November 2, 2010

:::12 credit hour:::





Baru beberapa jam tadi aku post entry utk blog aku, lepas tu ni aku post lagi entry yang baru..
12 credit hour??  Apa ni?? Hehe..
Nilah jumlah credit hour yang aku ambil utk sem ni yg berbaki tak sampai lagi sebulan je sebelum cuti semester tiba.
Kenapa tiba2 aku nak tulis pasal credit hour aku ni ek?

Bagi aku gelak dulu..hahahaha... :-p
Sebenarnya sebelum aku sampai kat lab ni tadi, aku terserempak dengan sorang ex-classmate aku sem lepas. Dia ni foriegner dari mana ntah, aku pun tak tau..nama dia pun aku tak ingat..haha..kelakar betul la insan bernama Hidayatullah ni..

Erm, dia tegur aku..bertubi-tubi soalan yg dia tanya kat aku, dah macam kena tembak dengar "mesin-gun" dah..menggelupur aku nak jawab..haha.. :-p

Antara soalan dia kat aku, How r u?, how is ur study?, how is ur exam?, how many paper left?..
Semua soalan ni dia tanya dalam satu masa, tercungap-cungap aku nak jawab..Aku jogging 2.4KM setiap hari pun tak rasa tercungap macam aku jawab soalan dia tadi..hehe..

Pastu aku pun jawab.."I dont start any paper yet..My first paper will be on dis Saturday.."
Terkejut beruk dia..Yela, kebanyakan student dah start exam at least 2-3 paper kot, tapi aku satu pun tak start lagi..huhu..

Dah lepas tu dia pun tanya "how many credit hour do u take 4 dis sem?" Aku pun jawab, "12 credit hour, for four subjects only.."
Sekali lagi dia terkejut beruk..Kalau dia ada sakit jantung dah lama collapse dah..haha..

Mana taknye, sem lepas masa aku sekelas dengan dia, dia tau aku amek 21.5 credit hour bersamaan dengan 7 subjek..Tapi sem ni amek sikit sangat pulak..

In a nutshell, aku memang amek 12 credit hour sem ni..So what?? haha..
Tapi next sem aku kena catch up balik, terpaksa amek banyakla pulak..lalala..
K der, chow n owez cOol.. ;-)


No comments:

Post a Comment