Wednesday, December 15, 2010

:::Salahkah saya menggayakan rambut saya?:::



Hari ni terasa nak tulis sesuatu pasal rambut..hehe..
Bukan apa, sem ni aku ubah gaya rambut..Tapi tak la keterlaluan macam gambar kat atas tu.. Gaya biasa2 je..Cuma sebelum ni aku tak pernah buat style rambut macam tu, so tu yang ada antara kawan2 yang pandang pelik n ada yang cakap aku buang tabiat..ish3...Ada ke patut..

Sebelum2 ni rambut aku jenis sikat ke belakang, tak pun buat style belah tengah..Tapi sem ni aku buat t'pacak sikit je, then kawan2 dah pandang pelik..hehe..

Bagi aku selagi tak keterlaluan macam punk dalam gambar kat atas tu, so takde masalah.. Nak kata riak tak ada apa pun yang nak dibanggakan sangat..
My feeling is neutral..No question about showing off and all that..

Sem depan bercadang nak berambut pendek pulak.. ngeh3..  =)





No comments:

Post a Comment